måndag 24 augusti 2009

Inspiration från Formex nästa helg

Bild av Lisa Bengtsson, ung designer som formgivit montern
för just ung design vid årets Formexmässa.
Den 27:e är jag på Formexmässan i Stockholm och tar del av höstens nyheter för handeln. Antalet smyckeutställare brukar vara stort. Där finns både de stora märkena Björg, Pilgrim, Snö och små tillverkare. Jag hoppas hitta någon kul designer till min shop.
Jag ska även beställa smyckeaskar. Min lilla fråga till er om färgval gjorde mig bara mer förvirrad dock. Alla tyckte olika. :)
Ska även njuta av all fin ny inredning som kommer att fylla butikerna i höst. Formex är stort och verkligen en upplevelse.

I´ll visit at big trade fair next weekend and will hopefully find intresting designers for my shop. I will also order jewelry boxes and enjoy all home decorating news that will fill our shops this Autumn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails