torsdag 6 augusti 2009

Förälskad i färger från Designers Guild




Är inte färgerna på de här bilderna underbara!? Blev helt förälskad när jag såg dem. Det är bilder från Designers Guilds höstkollektion. Men jag blir samtidigt väldigt frustrerad. Vad ska jag göra med känslan jag får: göra om hemma (mucho pesetas för att få sådär...), klä mig i de färgerna, köpa in smycken som matchar???
Det gäller att slappna av och bara njuta. Jag får det som att bilderna helt enkelt får smycka min blogg ett tag... :)

I totally fell in love with the colours on these images from the latest collection from Designers Guild. But I also feel frustrated. What to do with the wonderful feeling triggered by these images? I guess I just have to relax, enjoy the colours and let them embellish my blog for a while...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails