onsdag 12 augusti 2009

Har skapat trådsmycke idag



Idag fick jag äntligen tid att göra den här typen av trådsmycken som jag gjorde tidigare. Tanken är att jag ska göra en beskrivning hur man gör och sälja i min Etsyshop. Och det var riktigt kul att jobba med den här tunna, tunna silvertråden igen. Men det var trixigt att fota varje moment...:)

Halsbandet är till salu här: www.suzyqjewelry.etsy.com


Today I finally found the time to create the kind of wire wrapped pieces I did earlier. The goal is to make a tutorial for this technique and sell it in my Etsy shop. It was fun to work with this thin silver wire again, but tough to take a pic of each step...

The necklace is for sale here: www.suzyqjewelry.etsy.com

1 kommentar:

  1. Vad kul att se dina fina smycken igen :-) Jag önskar verkligen att jag kunde skapa något så fint. Tutorial låter spännande. Får kanske köpa en så kan jag ju tro att jag kanske kan göra något liknande.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails