söndag 4 oktober 2009

Lindra mörkret med kärlek


Vädret underlättar knappast ens vardag nuförtiden. Det blir bara kallare och kallare. Men gör någon glad med komplimanger, ge bort en present, hjälp en kompis som behöver det eller titta helt enkelt in oväntat på fika och ha med något gott. Det är ju faktiskt kanelbullens dag idag. Ju mörkare det blir ute desto mer såna gester behöver vi. ALLA mår bättre av det.

Jag ska göra en god efterätt till familjen idag tror jag, eller köpa kanelbullar. Alla mår bäst av att jag INTE försöker baka :)

Örhängen "Lovebirds" av Joanna Rutter 490:-.


The weather is getting colder in Sweden. Make someone happy today to easy the cold and darkness. We all feel better when doing small things like helping someone or just stopping by for coffee, bringing cinnamon buns with you. Earrings - Love birds - from Joanna Rutter.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med kanelbullens dag. Min kille Göran hade bakat kanelbullar som han bjöd mig på, jag blev chockad, han brukar inte precis baka. Det var en fin present tycker jag.
    Camilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails