fredag 23 oktober 2009

För dig som är kreativ

Håller du på med något kreativt; gör smycken, syr kläder, väskor eller annat, då kan min snabbkurs i att hitta din stil vara något.

Jag har kurser i Stockholm och har testat den här metoden två gånger. Och det är fantastiskt att se vilka processer den startar.

Ursprungligen är den skriven för alla som gör smycken. Och på engelska. Men jag tror att den fungerar lika bra för vilken annan kreativ genre som helst.

Idén kommer från Varumärkesvärlden. Jag fick höra hur man ska tänka för att bygga sitt eget varumärke och såg direkt att det var den hjälp jag själv behövde för att hitta MIN STIL. Jag är en rätt splittrad person som älskar alla stilar och många olika material. Det här var en knuff mot att hitta just mitt sätt att göra saker på.

Vill du prova metoden kan du köpa beskrivningen på:
www.suzyqjewelry.etsy.com
Den kostar 4 dollar och levereras som en PDF-fil.

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails