torsdag 9 juli 2009

Önskelista: provdocka, bärbar dator och lådor


Det är inte bara min lista över saker att göra som växer. Min önskelista växer också. Framför allt börjar behovet av en dator till i familjen att bli akut. Äldsta sonen älskar att göra film som han redigerar i Movie Maker och maken har sina kajaksidor han vill titta runt på. Och jag vill ju pyssla med butiken. En färgglad dator vore kul när man använder den så mycket.
Jag vill också ha lite snygga lådor att förvara smycken i. Idag ligger de flesta i de lådor de kom i, vilket betyder brun kartong = inte fint. House Doctor har fina lådor som vore betydligt roligare.

Sist men INTE MINST, vill jag ha en provdocka att fota halsband och broscher på. Det är så svårt att fota halsband så att de ser lockande ut. Speciellt att ta bilder som ger en idé om hur de ser ut på. Himlarum har snygga dockor som är lite opraktiska, men bilden är så vacker att den får vara med på min önskelista ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails