söndag 28 juni 2009

Tack till alla Internetfreaks!


Att starta ett företag och bygga en webbshop är en skola för sig. Jag lär mig nya saker varje dag. Jag är i och för sig en sådan som gillar att pyssla med det mesta och inte drar mig för att nysta i allt själv. Kloka människor tar nog mer hjälp... Men jag är som jag är och det betyder att jag ha kämpat med bokföring och att göra budget, fotografering och bildbehandling, och för att inte tala om allt trix med hemsidor och bloggar.

Jag säger bara ett stort TACK till alla ambitiösa, generösa människor som lägger ut beskrivningar och tutorials på ALLT! Utan er alla skulle jag inte klara mig långt.
Visste jag vilka ni var skulle ni få de roliga "computer geek" smyckena ovan från Uncommon Goods :)

Igår lärde jag mig att göra .gif animering med Photoshop! Jag känner mig som en riktig datornörd som klarar av sånt. Ska fila på det och ha med på shoppens startsida. Önska mig lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails