onsdag 24 juni 2009

Nya smycken på posten varje dag

Nu är det nästan som julafton varje dag när jag vittjar brevlådan. Idag kom en låda från svenska Maya Design. Jag har köpt in flera läckra armband och halsband som känns rätt i tiden men kommer att hålla i många år.

Mayas smycken har en härligt avslappnad men ändå busig stil. Och hennes inställning till smycken passar Mioora. De är handgjorda med mycket omtanke.

Speciellt förtjust är jag i de fina emaljerade berlockerna. Några är i form av "prayer boxes", alltså öppningsbara. Där kan man lägga små önskningar eller sätta in en bild på någon man tycker om.

Nu måste jag bara organisera allt, så att inte bara jag fattar var man hittar vad. Tror att jag har att göra några veckor framöver. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails