fredag 26 juni 2009

Färger för hösten och vintern 2009-2010


Även om det är fantastiskt härlig sommar just nu är det lite roligt att blicka framåt mot hösten. Jag hör ju till den lilla skara som gillar höstar. Det är så lätt att känna sig välklädd då man kan ha lite lagom kläder på sig, snygga skor och för att inte tala om dagarna med klarblå himmel och sprakande höstfärger....
Allt detta höstprat kommer sig i alla fall av att jag tittat på Pantones färgkarta över höstens färger som gäller i inrednings- och modebranschen. Och jag kan nog tänka mig några av de här färgerna. Speciellt i mitt hem. Vad som är kul är att det är ovanligt ljusa pudriga färger för hösten och vintern.
Det kommer kanske inte att märkas så mycket i vår webbshop men det kommer garanterat att finnas smycken som passar i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails