tisdag 17 november 2009

Roliga sidor för önskelistor


Är du trött på att få skåpvärmare i julklapp? Då är det dags att göra som när du var liten: gör en önskelista! Skillnaden nu är att det finns roliga sidor på webben där du lätt gör en önskelista och skickar till släkt och vänner.

Jag har hittat två bra sidor för önskelistor, som är tydliga och lättanvända: Wishlistr och Önskelistan. De har till och med instruktionsvideor för hur deras funktioner ska användas.

Presentlisa är däremot en rörig sida och kommer bara att förvirra din mamma om hon ska leta din önskelista där.

Nu väntar jag bara på att någon av Wishlistr eller Önskelista.nu ska gör en knapp jag kan lägga i min butik. Då kan mina kunder lägga varor från min shop direkt i sin önskelista :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails